Presentation

Namnet va Louise Johansson,en 13 årig tjej med en hel massa saker i livet...;)

Här hemma i Munkedal står ja och mina hästar "med alla ben på marken".Jag har bott här i hela mitt liv,då ja oxå ridit i hela mitt liv.

Kulltorps Flora-2003-rider jag upp till regional dressyr och hoppar då o då lokala hopptävlingar med...

Thunder Star(Lille man)-2007-En ung c-ponny som är på foder och utbildning här hos oss,som senare e tänkt att tävla med.

Piece of cake(Pippi)-1999-Min första helt egna ponny som har en skada,går nu med föl och även är dräcktig till våren/sommaren.

Håbytorps Dream Cake-2011-Pippis lilla hingst bebis;)

 

Lite om "mina ponnisar" men det kommer då inte vara det ända bloggen kommer att handla om....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0